Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем с палене на студен двигател

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ако си 2.0 мотор голяма вероятност от тспите на баланс.валове.На моя жтс от там ми капеше.Разбрах го,когато го разглобих...
    sigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
    ALFA ROMEO 2.0JTS ex
    ALFA ROMEO Crosswagon Q4
    Продавам Алфи на части!

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от acho_ Покажи съобщение
      Между другото, май ти беше споменавал преди време, че ти се е налагало да обезвъздушаваш съединителя, защото ти е потъвал и не можеш да изкараш скоростите. При мен беше идентичен проблема/симптомите, та може би сълзенето при теб е от същото място. Губи ли спирачна течност, дори с малки темпове? За тези 20.000 км, до преди този проблем съм долял около 150мл.

      Да, аз съм. И в момента ми е малко странен съединителя. Не се връща докрай педала, налага се малко да го чукна с крака да се върна. Има някакъв празен ход, който ми е леко странен. Чудя се пружината или нещо друго е. Но докато не откаже нацяло няма да барам в този отсек. Спирачната течност при мен не се губи изобщо. Спирам с писанието, да не цапаме на колегата темата.
      Last edited by zombiran; d.m.y г., 13:56.

      Comment


      • #18
        Мда, губи антифриз около термостата

        Явно за нивото на течността е допринесло значително по-хладното време последните дни от последният път когато го гледах, няма видима разлика от миналия уикенд, пък петното беше с диаметър 30см.


        Comment


        • #19
          колеги проблема се оказа от дебитомера,изключих го от буксата и запали веднага. след като позагря го включих отново и няма проблем, незнам дали само на студен дв. ще го прави този номер и дали може да се поправи или прябва да го сменя. моля ви ако имате някакви идеи да ме посьветвате как да процедирам и да ме ориантирате за цената ако се наложи да го сменям. благодаря ви че ме насочихте да разбера какьв е проблема,че сам нямаше да го откия без да ходя на маистор.

          Comment


          • #20
            Аз имам същата кола..смисъл двигателя е същия. 200 лева излиза някъде дебитомера на БОШ само ест. Всичко друго е компромис. И вече година и нещо проблем нямам. сменяй го и това е. Не ти требва майстор за тази процедура
            147 1.6TS 2005 120bhp.
            The beauty is real...you just have to find it!

            Comment


            • #21
              колега да ти кажа, че може и да имаш проблем с датчика на коляновия вал при мен ми се случи така явно съвпадение вадих дебиломера и уж тръгна помислих, че проблема е от него и го смених но след 1-2 дни каране проблема пак се появи и като я качихме на диагностика показа грешка на датчика на коляновия вал. А относно дебиломера аз си взех ITN около 70-80 кинта е дават го с 6 месеца гаранция моя вече отива на към годинка и не е имал проблеми, но както казва колегата ако имаш възможност най-добре си е бош това което ти препоръчах е бюджетно решение. Успех

              Comment


              • #22
                да яено не е дебитомер,защото пак не можа да запали днес.

                ---------- Post added at 15:43 ---------- Previous post was at 15:38 ----------

                дачика НА КОЛЯНОВИЯ вал може ли да се извади без да ходя на маистор, или е някаде скрит е корпуса на дв. извинете за глупавия вьпрос,но не сьм голям капацитет по тези двигатели.

                Comment


                • #23
                  http://www.alfaworkshop.co.uk/alfa_1...lacement.shtml


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #24
                    Не е нужно да разбираш..за това аз не съм запознат..и предполагам да я оставиш на майстор, ще е добре ама ппц знам че смяната не е от няй- сложните процедури. Не ми се е налагало да сменям и не мога да помогна. Но ако не си в час със нещата по-добре иди на майстор успех с 147та
                    147 1.6TS 2005 120bhp.
                    The beauty is real...you just have to find it!

                    Comment


                    • #25
                      Най-добре ще е да идеш на място, където да се диагностицира проблема. Добре, че ти е направила проблема отново преди да се овътриш с 200+ лв да смениш иначе здрав дебитомер. В противен случай рискуваш или да оплескаш нещо, или да сменяваш здрави части докато нацелиш проблема.


                      Comment


                      • #26
                        прави сте момчета няма да стане очевидно без диагностика, за малко да сменя дебитомера без да има нужда.мерси за пожеланията,дано и вие да имате сполука с вашите алфи. това ми е втора алфа, и вьпреки че и с предишната имах грижи удоволствието кото изпитвам от шофирането си заслужажа.
                        п.п. предишната италианка беше 75 2.0 т.д. тя ме накара да се влюбя в алфите. след нея сьм имал и няколко немски, но никоя не се доближи дори бегло до емоцията от това да караш алфа.

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от tsipor4e Покажи съобщение
                          да яено не е дебитомер,защото пак не можа да запали днес.

                          ---------- Post added at 15:43 ---------- Previous post was at 15:38 ----------

                          дачика НА КОЛЯНОВИЯ вал може ли да се извади без да ходя на маистор, или е някаде скрит е корпуса на дв. извинете за глупавия вьпрос,но не сьм голям капацитет по тези двигатели.
                          Ако имаш крик от вулканизаторските яките може
                          sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                          Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                          И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                          Ramstein - Benzin
                          https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                          Comment


                          • #28
                            Има ли някакво решение на проблема, че и при мен е същото положение?
                            sigpicAlfa 156 1.8 TS '00

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Stefan84 Покажи съобщение
                              Има ли някакво решение на проблема, че и при мен е същото положение?
                              И ти ли не можеш да запалиш сутрин
                              sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                              Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                              И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                              Ramstein - Benzin
                              https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                              Comment


                              • #30
                                Хмм,аз пък обратното-в студено време пали от раз,а стане ли топло и почва да ми кюфка..,явно нищо не разбирам с тази кола вече 5та година се чудя...
                                THERE IS NO EASY WAY OUT.SLY IS AWESOME GUY-
                                http://www.youtube.com/watch?v=MwPb7...eature=related

                                Comment

                                Working...
                                X